Salgsvilkår
Siden Vipps er en tjeneste for privatpersoner anbefaler vi å ta utgangspunkt i Forbrukerrådets veileder.
Vi må minimum se at det finnes punkter i salgsvilkårene dine som omhandler:
Parter
Lokale bedrifter eller privatpersoner som ønsker å benytte våre tjenester i vårt nabolag
Betaling
Betaling foregår i form av fakturering eller via Vipps eller Stripe på vår nettside.
Levering
Etter avtale med kjøper, og ved snøbrøyting stort sett når det snør
Angrerett
Det gis rett til å angre frem til 14 dager før oppdraget skal utføres. Er f.eks. en brøyteavtale først påbegynt kan ikke denne angres og penger tilbakebetales.
Retur
Ingen relevat situasjon for oss.
Reklamasjonshåndtering
Eventuell reklamasjon på utførst arbeid må stilles innen 10 dager etter at arbeidet er utført. Ved brøyteavtaler gjelder innen utløp av samme dag det er brøytet.
Konfliktløsning
Konflikter skal søkes løst i minnerlighet.
Om dere selger noe av det nedenfor, må det være mulig å finne følgende informasjon på nettsiden deres:
Abonnement:
Informasjon om bindingstid, oppsigelse og endring av abonnement/fast betaling.
Brøyteavtaler som er inngått kan ikke sies opp, men løper til de er brukt opp. En inngått avtale kan med andre ord gjelde over flere år dersom den ikke brukes opp allerede første året. Ny avtale bestilles via nettsiden eller gjennom kontakt med oss på annen måte.
Firma-og kontaktinformasjon
Lille Hjelper Ans
Org nr 924668342
Haverringen 441
8360 Bøstad
heia@bygdevaktmester.no
Telefon: 91856185
Informasjon om produkter
Informasjon om produkter og tjenester står på vår nettside.