Salgsvilkår

Siden Vipps er en tjeneste for privatpersoner anbefaler vi å ta utgangspunkt i Forbrukerrådets veileder.

Vi må minimum se at det finnes punkter i salgsvilkårene dine som omhandler:

Parter

Lokale bedrifter eller privatpersoner som ønsker å benytte våre tjenester i vårt nabolag

Betaling

Betaling foregår i form av fakturering eller via Vipps eller Stripe på vår nettside.

Levering

Etter avtale med kjøper, og ved snøbrøyting stort sett når det snør

Angrerett

Det gis rett til å angre frem til 14 dager før oppdraget skal utføres. Er f.eks. en brøyteavtale først påbegynt kan ikke denne angres og penger tilbakebetales.

Retur

Ingen relevat situasjon for oss.

Reklamasjonshåndtering

Eventuell reklamasjon på utførst arbeid må stilles innen 10 dager etter at arbeidet er utført. Ved brøyteavtaler gjelder innen utløp av samme dag det er brøytet.

Konfliktløsning

Konflikter skal søkes løst i minnerlighet.

Om dere selger noe av det nedenfor, må det være mulig å finne følgende informasjon på nettsiden deres:

Abonnement:

Informasjon om bindingstid, oppsigelse og endring av abonnement/fast betaling.
Brøyteavtaler som er inngått kan ikke sies opp, men løper til de er brukt opp. En inngått avtale kan med andre ord gjelde over flere år dersom den ikke brukes opp allerede første året. Ny avtale bestilles via nettsiden eller gjennom kontakt med oss på annen måte.

Firma-og kontaktinformasjon

Lille Hjelper Ans
Org nr 924668342
Haverringen 441
8360 Bøstad
heia@bygdevaktmester.no
Telefon: 91856185

Informasjon om produkter

Informasjon om produkter og tjenester står på vår nettside.